Головною відмінністю Corvette восьмого покоління є зміна компоновки двигуна, адже новачок матиме силову установку розміщену у базі за передніми сидіннями. На купе встановлений розкішний 8-циліндровий атмосферний мотор об҆ ємом 6,2 літри. Максимальна потужність цього двигуна складає 490 к.с. та 640 Нм крутного моменту. Завдяки технічним нововеденням, цей агрегат зможе розігнати купе з 0 до 100 км/год лише за 2,8 секунди. Цей показник дозволяє американському суперкару позмагатися з усіма відомими на сьогодні гіперкарами. Купе буде комплектуватися лише роботизованою автоматичною коробкою перемикання швидкостей.
Chevrolet Corvette не виглядає маленьким та аскетичним купе, навпаки перед очима ми бачимо широкий та довгий кузов з відсутністю заднього огляду в стилі таких класичних гіперкарах минулого як Lamborghini Countach та Ferrari Testarossa. Інтер҆ єр Corvette вражає своєю якістю та індивідуальним дизайном, який нагадує кокпіт якогось винищувача. Центральна панель дуже сильно розгорнута до водія, натякаючи хто у цьому купе головний.
Після ексклюзивного салону повернімося до зовнішнього вигляду купе і одразу помічаємо просто шедевралні шини Michelin Pilot Sport 4S, які взуті на 21-дюймові легкосплавні диски. Вихлопна система налаштована на фірмові баси від потужного 8-циліндрового двигуна. Завершують образ гіперкара величезні супорта гальмівної системи. Після такого приємного знайомства ми виявились шокованими досить демократичною ціною нового Chevrolet Corvette на внутрішньому ринку США. За базовий Corvette американці просять всього 60 тисяч долларів, втім топовий суперкар має багато пакетів та пцій які підіймають ціну до 100 тисяч долларів…